• Moje ID - Profil Zaufany

Moje ID w Banku Spółdzielczym w Głogowie

mojeID - to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online działające z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:

https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj:

https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Możliwości oferowane pr

  • Potwierdzenie tożsamości
  • Logowanie do istniejącego konta
  • Autoryzacja operacji

Przed przystąpieniem do procesu rejestracji sprawdź, czy Twoje dane w Banku oraz systemie bankowości internetowej są aktualne - aby rejestracja przebiegła pomyślnie, konieczne jest podanie w systemie adresu mailowego. W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszym Bankiem.

Wprowadzenie/zmiana adresu mailowego nie wymaga Twojej wizyty w placówce Banku, możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu eBankNet.

Aby to zrobić, należy:
- zalogować się do systemu eBankNet
- wybrać „Mój profil”/„Adres e-mail”
- wprowadzić/ zmienić adres e-mail
- uwierzytelnić zmianę (smsKod/aplikacja)

System w ciągu 10 min. od uwierzytelnienia zmiany dokona aktualizacji.

W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszym Bankiem.

Korzyści:

  • Łatwiejszy dostęp

  Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.

  • Bezpieczeństwo

  Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki   sprawdzonemu standardowi.

  • Użyteczność

Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

Zastosowanie:

  • Usługi publiczne

Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

  • e-Commerce

Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

  • Energetyka

Rejestracja wniosku/formularza

Przedłużenie umowy

Dostęp do portalu klienta

  • Medycyna

Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

Zakup leków przez internet

  • Media

Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

Opłacanie abonamentu

  • Ubezpieczenia

Sprzedaż polisy przez internet

Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

Załączniki