Skip to main content
  • BLIK
BLIK

BLIK

    Usługa BLIK dostępna w Banku Spółdzielczym w Głogowie

    Usługa BLIK jest dostępna w ofercie naszego Banku dla Klientów z dostępem do bankowości internetowej. BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez Internet, a dodatkowo wypłacisz gotówkę w bankomacie. Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja BS Głogów mobilnie.

    Co to jest kod BLIK?


    Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji BS Głogów mobilnie po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu (do pobrania poniżej). Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu możesz wygenerować nowy kod. Kodu używasz jednorazowo, by rozpocząć swoją płatność.

    Z BLIK-iem w Banku Spółdzielczym w Głogowie

    zapłacisz za zakupy i usługi w Internecie
    zapłacisz za zakupy w sklepie
    wypłacisz pieniądze w bankomacie

    Przydatne informacje

    Kto może korzystać z BLIK-a?

    Z BLIK-a mogą korzystać Klienci indywidualni Banku Spółdzielczego w Głogowie, którzy posiadają dostęp do bankowości internetowej i są użytkownikami aplikacji BS Głogów mobilnie. BLIK działa na urządzeniach z Androidem i iOS (zob. wymagania aplikacji BS Głogów mobilnie). Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem.

    Jak płacić BLIK-iem w sklepach lub w Internecie?

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Głogów mobilnie.
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji ( więcej- lista autoryzacji).

    Jak wypłacać BLIK-iem gotówkę z bankomatu?

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie bankomatu.
    3. Zatwierdź operację w aplikacji ( więcej- lista autoryzacji).

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W momencie uruchomienia aplikacji wszyscy użytkownicy BLIK-a w Banku Spółdzielczym w Głogowie mają ustawione domyślne limity transakcji w kwocie 500,00 zł. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, możesz to jednak zrobić wyłącznie w systemie bankowości internetowej eBankNet (zakładka Mój profil/Zarządzanie limitami/Limity BLIK. Usługę BLIK możesz również wyłączyć - wystarczy w aplikacji BS Głogów mobilnie wejść w zakładkę Więcej/Ustawienia/Zarządzaj ustawieniami BLIK. Ponowne uruchomienie usługi BLIK wymaga ponownej aktywacji tej usługi (akceptacji Regulaminu oraz wskazania rachunku).

    Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji BLIK

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Głogów mobilnie
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    • - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Głogów mobilnie
    • - stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • - aktualizuj przeglądarki internetowe

    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Głogów mobilnie nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Głogów mobilnie. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej.