Aplikacja mobilna
Pobierz aplikację BS Głogów Mobilnie i miej finanse pod kontrolą!
Klienci naszego Banku mogą korzystać na swoich smartfonach z aplikacji BS Głogów mobilnie. Aplikacja pozwala na wykonanie transakcji przelewów krajowych (w tym ZUS), przelewów własnych, doładowania telefonu oraz pozwala zautoryzować operacje w systemie eBankNet i potwierdzić logowanie do tego systemu (powiadomienia PUSH).
To nowoczesna alternatywa dla powiadomień SMS z hasłem oraz nieobowiązujących już list haseł jednorazowych, zgodna z wymogami dyrektywy PSD2.
Aplikacja BS Głogów mobilnie jest:
- bezpłatna - aplikację można pobrać w internetowym sklepie Google Play/App Store i korzystać z niej za darmo,
- stabilna - ten sposób uwierzytelniania jest bezpieczniejszy dla użytkownika i mniej zawodny,
- daje możliwość zalogowania się z każdego miejsca do swojej bankowości, wyświetla informacje szczegółowe, w tym dostępne środki i saldo, historia i blokady,
- umożliwia wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.
W celu możliwości korzystania z aplikacji BS Głogów Mobilnie należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet, który służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.
Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (lub nowsze).
Instalacja aplikacji mobilnej:
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
- Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".
- Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
- Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
- Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym
- Pobierz aplikację BS Głogów Mobilnie na telefon (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
- Po zainstalowaniu aplikacji BS Głogów Mobilnie wpisz kod parujący
- Podaj swój login do bankowości elektronicznej.
- Ustal swój indywidualny kod PIN służący do logowania się do aplikacji mobilnej.
- Wpisz ponownie ustalony swój kod PIN.
- Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić, aby w ten sposób logować się do aplikacji w tej formie.
- W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
- Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Głogów Mobilnie.
Instrukcja użytkownika
UWAGA! W przypadku zablokowania aplikacji mobilnej BS Głogów Mobilnie poprzez błędne logowanie (5 prób) należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka mój profil, Aplikacja mobilna.
Po sparowaniu co najmniej jednego profilu z aplikacją użytkownik przy każdym kolejnym uruchomieniu zobaczy ekran początkowy z polem wyboru sparowanego profilu (jeśli jest ich więcej niż jeden) oraz klawiaturę numeryczną potrzebna do wprowadzenia kodu PIN danego profilu.
Aby móc wykonać autoryzację, należy najpierw zalogować się do aplikacji. Po wybraniu z listy profil ten, na który chcemy się zalogować, wymagane jest wpisanie kodu PIN.
Co zrobić w przypadku zmiany urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja, na inny?
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?
Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:
- na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych – wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon (instrukcja jak wyżej).
- wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA: może to wówczas zrobić wyłącznie pracownik Banku.