Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Moje ID

    mojeID - to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online działające z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:

    https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj:

    https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane pr

    • Potwierdzenie tożsamości
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji

    Przed przystąpieniem do procesu rejestracji sprawdź, czy Twoje dane w Banku oraz systemie bankowości internetowej są aktualne - aby rejestracja przebiegła pomyślnie, konieczne jest podanie w systemie adresu mailowego. W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszym Bankiem.

    Wprowadzenie/zmiana adresu mailowego nie wymaga Twojej wizyty w placówce Banku, możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu eBankNet.

    Aby to zrobić, należy:
    - zalogować się do systemu eBankNet
    - wybrać „Mój profil”/„Adres e-mail”
    - wprowadzić/ zmienić adres e-mail
    - uwierzytelnić zmianę (smsKod/aplikacja)

    System w ciągu 10 min. od uwierzytelnienia zmiany dokona aktualizacji.

    W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszym Bankiem.

    Korzyści:

    • Łatwiejszy dostęp

      Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.

    • Bezpieczeństwo

      Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki   sprawdzonemu standardowi.

    • Użyteczność

    Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

    • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

    W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

    Zastosowanie:

    • Usługi publiczne

    Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

    Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    • e-Commerce

    Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

    Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    • Energetyka

    Rejestracja wniosku/formularza

    Przedłużenie umowy

    Dostęp do portalu klienta

    • Medycyna

    Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

    Zakup leków przez internet

    • Media

    Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

    Opłacanie abonamentu

    • Ubezpieczenia

    Sprzedaż polisy przez internet

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    Załączniki

    Napisz do nas

    Centrala

    Głogów ul. Sikorskiego 15
    e-mail:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-25212-98734-VDUWI-22

    Godziny pracy

    Poniedziałek - Piątek: 8:15 - 16:00

    Centrala telefoniczna 76 835 74 14 
    76 835 74 15
    76 835 74 16
    Kredyty wew. 47, 48, 51, 65
    Oszczędności i ROR wew. 43, 44, 64, 49
    Rachunki bankowe wew. 31, 35
    Księgowość wew. 53, 56
    Pomoc informatyczna wew. 42
    Oddział w Głogowie ul. Grodzka 37
    Godziny pracy

    Poniedziałek - Piątek: 8:15 - 16:00

    Telefony 76 835 74 29
    76 835 74 23
    76 835 74 24
    Filia w Jerzmanowej ul. Lipowa 4
    Godziny pracy 7.45 - 15.15
    Telefon 76 835 74 19