Skip to main content
  • Aktualności
  • Ograniczenia dostępu do usług dla Klientów w dniach 21-24.06.2024r.

Ograniczenia dostępu do usług dla Klientów w dniach 21-24.06.2024r.

14-06-2024

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

termin

Funkcjonalność / usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

W sobotę 22.06

w godzinach 06.00-12.00

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.

BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

Przez cały weekend od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych

Transakcje walutowe

Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.

Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee

Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Za utrudnienia przepraszamy.